donderdag 19 september 2013

Herfst

Hoewel de blaadjes aan de bomen nog niet echt kleuren vind ik het al wel echt herfst met die storm en regen de laatste paar dagen.
Daarom was ik helemaal in de stemming om deze kaart te maken voor de Fadengrafik challenge, thema herfst.
Het borduurpatroon komt uit Hobbydols 'Borduren in detail' en heb ik aangepast op de kaart aangebracht en licht ingekleurd met aquarelpotloden.
Het grote gestanste blad is van Cheery Lynn 'Leaves-2 and acorn' en de pompoen met tekst komt uit de Sizzix-serie Calendar. De 2 losse blaadjes zijn van de Xenos.

7 opmerkingen:

  1. Mooie Herfstkaart,erg leuk gedaan.
    Zie nu pas dat je Zweden weer omgeruild heb voor Nederland,had toch ook wel wat daar met altijd sneeuwverzekerd.

    groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart en wat een mooie tekst heb je er bij gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Carola, ik vind het een schitterende geborduurde kaart, ik vind de eikeltjes prachtig, dank je wel voor je deelname aan de challenge van de Fadengrafik.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige herfstkaart, Carola, heel mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eine wunderschöne herbstliche Karte hast du gestaltet. Vielen Dank für deine Teilnahme an der FG-Challenge
    lg Nadja

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor langskomen en het achterlaten van je berichtje.
Thank you for stopping by to leave me a comment.
Groetjes / Greetings Carola

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...