zaterdag 11 mei 2013

Een nieuw begin

Allemaal bedankt voor jullie lieve berichten de laatste weken!!
Hier ben ik dan eindelijk weer... na mijn verhuizing uit Zweden terug naar Nederland met mijn eerste creatie van dit jaar. Hoewel de flat nog lang niet op orde is (maar het eind is in zicht...) was vandaag mijn hobbyhoek weer een beetje ingericht en ben ik vanavond gelijk aan de slag gegaan.


Mijn eerste creatie "een nieuw begin" heb ik voor mezelf gemaakt: "Every story had an end, but in life every ending is a new beginning".

De metallic paarse kaart is gestanst met een mal van Crafts Too. De viooltjes met blaadjes zijn gemaakt met de nieuw mallen van Leanne Creatief (multi flower 003) en bewerkt met distress. De tekst is geprint en daarna gestanst met een labelmalletje.





Dit is ie dan mijn nieuwe werkplek. 

8 opmerkingen:

  1. welkom terug in het kikkerlandje =)
    een mooie creatie, hopelijk voel je je snel weer thuis
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom terug je hebt een mooie knutselhoek en je kaartje is ook erg leuk
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welkom terug in Nederland. Hopelijk heb je alles snel op orde.
    Ik zie dat je gelijk weer wat moois hebt gemaakt. En we zullen vast wel meer van je zien. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo en welkom terug Carola.
    en je hebt meteen weer een mooie kaart gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo Carola,
    je hebt een hele leuke kaart gemaakt met die bloemen.
    dat is wel een hele verhuizing...vanuit Zweden naar Nederland. wow.
    welkom terug...ik wens je alle goeds toe en veel succes.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje en welkom terug in Nederland
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hai Carola ,
    Welkom terug in NL en wat een leuke hobbyhoek heb je !!
    En meteen al een spiksplinternieuw kaart in lila,
    hartstikke leuk meid ,veel hobbyplezier .

    Liefs van Epie

    BeantwoordenVerwijderen

  8. Hi Carola,
    Great to have you back again - Thanks for you comment - Look forward to seeing and hearing more from you.
    Take care
    greeting from Kalletal
    LINDA

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor langskomen en het achterlaten van je berichtje.
Thank you for stopping by to leave me a comment.
Groetjes / Greetings Carola

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...