maandag 25 juni 2012

Stempel en Masker maken

Van de snijmal Multiframe Square Lilly (Nellie Snellen) heb ik een stempel gemaakt.
Hiervoor heb ik de speciale stempelvellen van Double Do/Avec gebruikt waaruit ik de multiframe gestanst heb. 
Maar hiervoor kan je ook zelfklevend foam voor gebruiken. Deze zijn online in o.a. A5 en A4 te koop.

De stempel kan je direct op een acrylblok plakken maar voor hergebruik kan je deze met kleine gluedots op de hoekjes op een mica-velletje plakken die je dan op een acrylblok plakt.
Deze stempelvellen kunnen alleen met inkt op waterbasis worden schoongemaakt (bijv. distress).
 

MASKER uit MICA

Hier heb ik een masker gemaakt van de vlinder Craftables CR1205.
Voor de masker heb ik de vlinder uit mika gestanst, en deze bewerkt met 2-way glue pen van Zig. Vervolgens op de ondergrond geplakt en met stempelinkt bewerkt (distress). De 2-way glue pen van Zig is niet permanent en kan dus weer verwijderd worden van het papier.
Er zijn nu ook speciale masking sheets te koop van bijv. Tim Holtz.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor langskomen en het achterlaten van je berichtje.
Thank you for stopping by to leave me a comment.
Groetjes / Greetings Carola

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...